خدمات بورینگ CNC سنگین

خدمات بورینگ (Boring) سنگین CNC چهار محور

سنگین تراش یزدان با نیم قرن سابقه در رفع مشکلات و نیازهای صنایع، خدمات ساخت قطعات سنگین پیشرفته را ارائه می نماید. خدمات بورینگ CNC با حداکثر ابعاد ۲.۵ متر در ۲ متر، وزن ۲۰ تن و دقت باردهی میکرونی جهت ساخت قطعات ارائه می گردد.  سنگین تراش یزدان در راستای بومی سازی قطعات سنگین صنعتی با بهره مندی از برترین متخصصان و بروزترین تجهیزات، نقش به سزایی داشته است. ساخت قطعات صنعتی حساس با رعایت تلرانس های خاص از افتخارات این مجموعه است. سنگین تراش یزدان مجهز به انواع دستگاه بورینگ CNC و کاروسل CNC می باشد.

برخی از قابلیت های بورینگ CNC سنگین تراش یزدان

حداکثر ابعاد ۲۵۰۰mm × ۲۵۰۰mm

   حداکثر وزن ۲۰Ton

بورینگ قطعات پیچیده فضایی

نمونه ای از خدمات بورنیگ CNC سنگین تراش یزدان
از تولیدات سنگین تراش یزدان توسط بورینگ CNC
نمونه ای از خدمات بورنیگ CNC سنگین تراش یزدان
بورینگ CNC
از تولیدات سنگین تراش یزدان توسط بورینگ CNC

بورینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بطور متداول بورینگ به افزایش قطر یک حفره به صورت بسیار دقیق یا افزایش کیفیت و دقت یک حفره گفته می شود. بورینگ با سوراخکاری متفاوت بوده و سوراخکاری به معنای ایجاد یک سوراخ روی یک قطعه است. بورینگ به معنای گسترش سوراخ های از قبل ایجادشده می باشد. البته متناسب با نوع، تجهیزات و تجارب اپراتور، دستگاه بورینگ میتواند کاربردهای متعددی از جمله شیارزنی، کف تراشی، صیقل کاری و ساخت انواع قطعات پیچیده را داشته باشد.

دقت دستگاه بورینگ

دستگاه بورینگ متناسب با نوع و تجهیزات دستگاه میتواند دقت های بالای باردهی میکرونی را امکان پذیر نمایید.

تاریخچه بورینگ CNC

ساخت بورینگ پس از انقلاب صنعتی به قرن ۱۸ بر می گردد. البته دستگاه های مشابه قبل از انقلاب صنعتی ساخته شده بوده است.  جان ویلکینسون در قرن ۱۸ یک ماشین بورینگ دقیق برای ساخت بلوک های سیلندر موتور بخار ابداع کرد.  توپ تقریباً یک قرن بعد، ابزارهای ماشینکاری متععدی در جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم برای ساخت تجهیزات نظامی ابداع شدند که جیک بورینگ نمونه ای از این موارد است. همانطور که ماشینکاری CNC در دهه ۱۹۷۰ رایج شد، ماشین های بورینگ دستی جای خود را به بورینگ CNC دادند.

بورینگ CNC سنگین

مطالب مرتبط خدمات بورینگ CNC

کدپستی: ۳۱۶۳۸۳۳۴۶۳

کیلومتر ٢۴ جاده مخصوص کرج، گرمدره، جنب کارخانه اتمسفر، کوچه سروستان، بعد از کانال کوچه دوم شرقی (صنعت)، شماره١٢